úterý 18. září 2012

Nákupní taška podle Susu

Představuji vám moji novou nákupní tašku! Šila jsem ji podle návodu na blogu paní Susu



Doporučuji, je opravdu velkoobjemová a zároveň ji lze díky patentkům elegantně zmenšit. Díky popruhům vedeným po celé délce tašky vydrží pořádnou zátěž.


7 komentářů:

  1. Moc se povedla. A to je jen plátno a nebo něco bytelnějšího?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, od autorky střihu mě pochvala zvláště těší! Je to pevná látka, zbytek závěsoviny. Takovéto látky se prodávají jako zbytky v obchodě v Brně (ulice Pionýrská), kde šijí záclony a závěsy pro rakouský trh :-) Látky mi přijdou kvalitní a krásné vzory. Vlastně většinu šití na blogu mám z látek od nich.

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko, taška je perfektní, i z fotky je vidět, že je precizně vypracovaná a to že se dá složit, to je velká výhoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Romi,taška se ti velice povedla.....Jestli mi ježíšek donese nový šicí stroj jak jsem si přála :) tak také začnu šít.. :) Ale za tašku opravdu veliká pochvala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taška je perfektní a moc se mi líbí :-) Zkusila bych ji ušít jen jsem nesehnala vhodný střih :-(

    OdpovědětVymazat
  6. dobry vecer,mohla bych poprosit o strih?

    OdpovědětVymazat