pondělí 29. října 2012

Paličkování

Pro změnu další hrátky s nitěmi :-) . Navštěvovala jsem kurzy v Brně už před dlouhými dvěma roky.

    Upaličkování těchto srdíček trvalo asi 12 hodin. No, je to pěkné, ale nikdy více.


Když porovnám paličkování a frivolitky, tak u frivolitek máte několik základních technik, které jsou neměnné. U paličkování je spousta fíglů, které vás asi vždy překvapí a někdo vám je musí říct u konkrétní krajky přes rameno. 

Tato srdíčka byla hotová mnohem rychleji, podvinek je stejný.


Na druhou stranu, paličkovat vlastně nemusíte umět skoro vůbec a vytvoříte výtvory, jako já. U frivolitek techniku musíte umět všechnu na 100%, jinak výrobek jako krajka nebude vůbec vypadat.

1 komentář:

  1. Jste opravdu velmi kreativní a šikovná. Já jsem v životě zkoušela ledacos, nejvíc tedy výřezovou výšivku v počítané niti, ale paličkování mi stále zůstává velkou neznámou a obdivuji každého, kdo se do těch paliček nezamotá a vytvoří něco tak krásného.

    OdpovědětVymazat